ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

به قول یه دوستی برگردیم به بحث اصلی.

گفتم وقتی کم تجربه ای فکر میکنی هم خونه بودن یعنی سفرای پشت سرهم ، بگو بخند ، فیلم دیدن و این چیزا .درباره هیچ کدوم از کارهای زمان بر و مسئولیت های یک زندگی فکر نمیکنی یا میگی حالا انجام میدم اما وقتی وارد زندگی میشی می بینی نه زورویی نه ماشین .

گاهی حوصله نداری ، زمان کم میاری ، جسمت کم میاره و قطعاتش قابل تعویض نیست.بله تازه اون موقع متوجه میشی نمیشه با یه دست هزار تا هندونه برداشت.

اینجاست که می بینی خیلی از مردا الگشون از زن مادرشونه کسیکه  توانایی و وظیفه مدیریت همه چیز رو به عهده داره.بعضیا این انتظار رو ندارن اما رغبت و حوصله ندارند.ترجیح میدن سکوت اختیار کنند و فقط اگه ازشون کمک خواسته شد لبیک بگن .مردای کمی به صورت پیش فرض و دائمی این ذهنیت رو دارن که زندگی مشترک یعنی اشتراک در همه چیز از برداشتن لیوان از روی کانتر تا بزرگ ترین تصمیمات و اقدامات.

متاسفانه براساس الگوی تربیتی ایرانی و آموزش بصری فرزندان در کودکی جمعیت مردان تیپ سوم در ایران بسیار کمه.


پ ن ١: از اونجاییکه هر کسی این متن رو بخونه احتمالا فکر میکنه من با دوست پسرم هم خونه م و از ناکامی هام مینویسم باید بگم خیلی خیلی دلم میخواست اینطور باشه اما متاسفانه از هم دوریم و مسئولیت زندگی شخصی هر کدوممون با خودشه.😉


پ ن ٢: میتونیم در مقابل نظرات دیگران نظر بدیم اما درباره اعتقاد دیگران نه.الگوریتم اعتقادی هر کسی به خودش مربوطه.

رویا

نظرات  (۲)

امیدوارم اگه روزی تصمیم به همخونه شدن با مردی گرفتی، اون مرد از اون اقلیت درست تربیت شده باشه.
راستش من اولش اونجوری فک کردم(پ ن 1)ببخشید...و بعد گفتم زود قضاوت نکن و به تو هم ربطی نداره
درسته خونه داری رو خیلی دوست دارم ولی به نظر من مرد باید کار خونه انجام بده و هیچ منافاتی با هیچ چیزی نداره. مردی که کار خونه انجام نده مرد نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">