ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

همیشه یاد گرفتیم سال تولد رو از سال جاری کم کنیم و سن افراد رو بدست بیاریم ولی واقعا این بی ارزش ترین معیار برای سنج سن افراده.سن آدما  رو باید بر اساس سفرها ،تجربیات ،تنوع دوستان و سبک زندگیشون محاسبه کرد.ممکنه یه نفر در عرض چند ماه به اندازه یکسال زندگی کنه و یک نفر در ده سال یک سالم زندگی نکنه و جلو نره.تا حالا به سن واقعیمون فکر کردیم؟!من تجربه زندگیم ١٦ ساله و ده سال مابقی ش رو زندگی نکردم چه خوب چه بد.شاید همین چند ماه بودن در این شهر رو بشه ٢سال حساب کرد.
رویا

نظرات  (۴)

سلام.اگه میشه تجربیاتت رو در اختیار من بگذاری ممنون میشم.مدتیه قصد نقل مکان به تهران دارم ولی شک دارم.میترسم.نمیتونم تصمیم قطعی بگیرم برای کاری جدید و جدا شدن از خانواده...
پاسخ:
راستش وقت و همت نوشتن بالا و پایین این مهاجرت کوچیک رو ندارم ولی در همین حد میتونم بگم که من زیاد وابستگی عاطفی نداشتم و در تهرانم دوست و همراهان زیادی برای کمک داشتم
کاملا باهات موافقم.
i can't agree more
به شدت موافقم
من تا الآن زندگی کردم و فکر کنم از این به بعد دیگه زندگی نکنم (البته انشاءالله که اینجوری نباشه)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">