ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

  همسر لوط با بدان بنشست
خاندان  نبوتش گم شد
سگ اصحاب کهف روزی چند
پی نیکان گرفت و مردم شد
رویا

نظرات  (۶)

خوشحالم که نرفتید :)
پاسخ:
:)
سلام
خانۀ نو مبارک

پ ن : ایرادی ندارد این تغیر خلاقانه در شعر
اما خب چرا وزن را خراب می‎کنید؟!
بنویسید:
«همسر لوط با بدان بنشست»
یا اگر خیلی تاکید بر «گشت» دارید:
«همسر لوط با بدان می‎گشت»
پاسخ:
سلام ممنون.
حافظه شعری یاری نکرده بود.ممنون از تذکرتان اصلاحش کردم
ببخشید رویا جان
دیروز بهت یک ایمیل زدم.اگر تمایل داشتی جواب بده.
پاسخ:
عزیز دلم ایمیلتون به دستم رسید اما ترجیح میدم جواب ندم.ممنون از درکت:*
 مچکریم بخاطر آدرس :)
پاسخ:
خواهش میکنم
تبریک وبلاگ نو...:)
پاسخ:
ممنون بانو
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
درودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
به همشهری عزیزم
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسی که به من اعتماد کردی و ادرس جدیدت رو دادی طلا خانوم
الان من شما رو رویا صدا کنم یا ریحان ** *******؟
خیلی خوشحالممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ:
نور به شما خانم ترگل ورگل
شما هر جور دوست داری و حس بهتری پیدا میکنی صدا بزن
منم خوشحالم که اولین بازدیدکننده وبلاگم آدم پرانرژی و مثبتی مثل شماست.این رو به فال نیک می گیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">