ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

گاهی آدم میخواد یه کاری کنه و سالها منتظر مینشینه تا نشونه ها راهنماییش کنند غافل ازاینکه تا شروع نکنه هیچ نشونه ای ظاهر نمیشه.
کار ، خانواده و دوستانم رو رها کردم و زندگی در یک شهر بزرگ تر رو شروع  کردم.
رویا

نظرات  (۸)

مایه افتخار هستی، برات آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ:
چرا بی نام آیا? :-)
آدم تا ریسک تغییر رو به جون نخره نمی تونه پیشرفت کنه و تجربیات جدید ارزشمند به دست بیاره.
پاسخ:
دقیقا همینطوره
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۳:۱۳ فاطیما کیان
پستت برای من یه نشونه است چون داشتم به انتظارم برای یک نشانه و شروع چیزی فکر میکردم
موفق باشی ریحان جان :)
پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۶ رها مشق سکوت
به سلامتی و با آرزوی اتفاقات خوب برات
پاسخ:
ممنون
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۲ سپیده مشهدی
موفق باشی عزیزممممممممممممممممممم
هر جای دنیا که هستیییییییییییییییییییی
پاسخ:
مرسی دوستم
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۶ آی جان قز
کار سختیِ البته برا من!
ولی موفق و سلامت باشی
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۷ آزیتا م.ز
خیلی کار خوبی کردی ، #لایک
پاسخ:
آره هرروز میگذره به خوب بودنش مطمئن تر میشم
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۳ دکتر میم
بسلامتی و موفقیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">