ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

وقتی بچه بودم واسه تمام بچه های کوچه بادبادک درست میکردم و  بالا میرفت اما الان  هر کار میکنم نتیجه خوب از کار درنمیاد و عملیات پرواز با شکست روبرو میشه.یادم نمیاد موقع ساخت بادبادک واسه اوج گرفتن چه چیزایی رو رعایت میکردم :((
راستی اگه حیاط دارید این روزا حباب بازی خیلی خیلی خیلی میچسبه . اینم یه مدل جدید

رویا

نظرات  (۲)

چه باحال...من تا به حال اینجوری حباب بازی نکردم...آخر هفته تو حیاط با خواهر زادم امتحان میکنم...
پاسخ:
تجربه جالبیه
بچه که بودم خیلی حباب بازی رو انجام میدادم
با نِی :-)
پاسخ:
آره منم هر روز انجام میدادم هر روزم ذوق میکردم انگار همون روز کشف کردم.
یکی از آرزوهای دوران کودکیم یه عروسک میمونی بود که از دهنش حباب میومد آخرشم برام نخریدند D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">