ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

راننده تاکسی : این انصافه ؟!تو این گرما و ترافیک  باید واسه دوزار ده شاهی دنده عوض کنم و با مردم سروکله بزنم. خدا عادل ِ؟
پزشک : این طرح تحول سلامت از کجا پیداش شد؟! بعد از اینهمه درس خوندن و جون کندن باید واسه دستمزدمون استرس داشته باشیم.عدل خدا کجا رفته؟!
پرستار : از صبح تا شب شیفتیم. منطق حقوق ما چیه ؟! حالا نمیگیم به اندازه پزشکا ولی به اندازه زحمت خودمون که باید در بیاریم دیگه.خدایا الان روی کرسی عدل نشستی ؟!
بیمار : خدایا کجایی تو ؟! این از قیمت داروها .درد پشت درد. مگه من کجا رو کج رفتم که این بلا نازل شد. چرا میگن عادلی کو این عدلت؟!
اعلام نتایج کنکور : خدایا چی شد پس ؟! جواب اونهمه زحمتم کجا رفت .اصلا وجود داری عادل مثلا مهربان یا سرکاریم؟!
بیکاری و بی پولی : بیا اینم نتیجه کار و فعالیت.خدایا عدلت کجا رفته ؟! همون اول به جای عدل میگفتی شانس هم خودتو خلاص میکردی هم ما رو.


چیزی که ما دنبالشیم خدای عادل نیست
خدای خودخواه منه
خدایی فقط به فکر من و رفاه من ِ  گذشته و آینده رو نبینه ، آدمای دیگه رو نبینه
فقط و فقط من رو ببینه


رویا

نظرات  (۳)

قضاوت نکنید... آدم ها تا یه جایی می تونند سختی رو تحمل کنند... از آدم ها به اندازه یک آدم باید انتظار داشت.
پاسخ:
قضاوت نکردم خودمم جز همین انسان ها هستم ولی واقعیت اینکه ما هر صفتی رو طبق معیارهای ذهنی خودمون تعریف می کنیم.عدل ، مهربانی و...
دروددددددددددددددددددددددددددددددددددد
به رویای آروم...
چه بد...پس منم خودخواهم:(

پی نوشت:عزیزم من ظهر ایمیل شما رو خوندم ...
امشب حتما جواب میدم...شرمنده که دیر شد...
پاسخ:
نور به سپیده بانشاط و خانوم
اکثر انسان ها خودخواهند و شاید همگی....
بابت ایمیل هم ممنون عزیزم .لطف میکنید
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">