ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

کتاب را به پیشنهاد استاد بزرگواری تهیه کردم و امشب اگر کارهایم سروسامان بگیرد تمامش میکنم.
امروز یک معجزه دیدم .یک معجزه بزرگ و غیر قابل بازگویی.

پ ن : خیلی عالی بود.قبل از این کتاب دو سخنرانی با عنوان "ماهیت رنج" گوش کرده بودم و با پیش زمینه قبلی کتاب را مطالعه کردم شاید به همین دلیل به دلم نشست و ممکن است فرد دیگری دوست نداشته باشد.در هر صورت کتابی است که می توان بارها آن را خواند و نکته جدیدی پیدا کرد.

رویا

نظرات  (۱)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۰۹ سپیده مشهدی
مرسی واسه معرفی ریحان جان
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">