ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

امشب لیله الرغائب است و من بعد از 12 ساعت به خانه برگشته ام. آنقدر بی مزه و خسته نماز میخوانم که از خیر مستحبی میگذارم.
که چه؟
بی برنامه بودن و علامت نزدن امروز در تقویم باعث میشود کلی کار برای خودم بچینم و یک شب مهم را از دست بدهم.
خواستم بگویم بی برنامه بودن بد است خیلی بد.
حالا میشود اگر کسی توفیق انجام اعمال امشب را داشت از طرف من یک سلام سرحال به امام زمان و یک دعا برای برادرم بکند؟!دست شما درد نکند.
علاوه بر این باید یک چیز دیگر را ثبت کنم.امروز برای اولین بار یک ترانه را از اول تا آخر بدون کمک دیکشنری متوجه شدم و خیلی خوشحالم.آهنگ Salut از Joe Dassin(ژو دسان) خواننده مورد علاقه ام که در موسیقی فرانسه اسطوره است.البته شاهکارش آهنگی به نام  Et si tu nexistais pas است.
حتما می گویید یک آهنگ که این حرف ها را ندارد اما برای من آهنگ مهم نیست دیدن نتیجه تلاش شبانه روزی ام در یادگیری زبان فرانسه شیرین است.

رویا

نظرات  (۱)

ببخش که پستت رو دیر خوندم و نتونستم برات دعا کنم:-(

تبریک که آهنگ رو متوجه شدی

+منم اولین بار که یه آهنگ انگلیسی رو بدون کمک گرفتن از دیکشنری متوجه شدم خیلی ذوق داشتم :-)
پاسخ:
ممنون از لطفتون
آره خیلی حس خوبی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">