ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

کتاب "انسان در جستجوی معنی" تمام شد و نظرم را به پست مربوطه اضافه کردم.امروز این کتاب را تهیه کردم تا در اولین فرصت مطالعه کنم.

پ ن : کتاب خوبی بود.این ضرب المثل انگلیسی رو خیلی دوست داشتم

As long as you can stand and see dont give up

رویا

نظرات  (۱)

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ سپیده مشهدی
چاپ بیست و چهارممممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حتما باید بخونم این کتاب رو
پاسخ:
من چون حال عکس گرفتن ندارم عکس کتاب ها رو از اینترنت می گیرم.
این نسخه دست من چاپ بیست و هشتم بود.
کار خوبی میکنی واقعا کتاب خوبی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">