ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ


برای از بین بردن جوش های سر سیاه روی بینی هزار و یک راه وجود دارد.پوست من چرب است پس اگر پوست خشکی دارید اصلا این روش را امتحان نکنید.
در حمام صورتتان را لیف نکشید.به کیسه هم کاری نداشته باشید که دشمن صورت است صورتتان هر نوع پوستی داشته باشد و کیسه بکشید زخم میشود و جای زخم ها می ماند.فقط کمی روشور (شورآب) را به صورت زده و آرام صورتتان به خصوص روی بینی را با دست ماساژ دهید.بعد از آب کشی یک بار صورتتان را با صابون بشورید.بعد از 3 هفته خبری از هیچ جوش سر سیاهی نیست.

و نکته بعدی :
در اتوبوس و تاکسی به خصوص سر صبح خیلی مواقع مشاهده میکنم که دختر خانمی ساندویچ صبحانه ش را گاز می زند.من معتقد به هنجار منطقی هستم نه هنجار اجتماعی یعنی اگر کاری از نظر منطقی مشکلی نداشته باشد و ارزشی را زیر سوال نبرد می توان انجام داد حتی اگر همه جامعه بگویند زشت است یا عیبه.
حالا این قضیه گاز زدن ساندویچ هیچ اشکالی ندارد اما بنظرم برای یک خانم آراسته زیبا نیست برای همین تصمیم گرفتم چند بیسکوییت را در ظرف کوچکی گذاشته و همراه داشته باشم. حتی می توان همان ساندویچ را لقمه لقمه کرد و در ظرفی گذاشت.در اتوبوس و مترو یا محل کار برای یک خانم صرف غذا به صورت تکه های کوچک شکیل تر است.




رویا

نظرات  (۴)

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۰ گمـــــــشده :)
چه قشنگ..:))
پاسخ:
:)

از سجاد خریدی ؟
نه...از پروما !
آخی... آخییی... آآآخی ... جاهای آشنا
خیلی بانویی راستی شما ریحون دونه ی عزیز ... می دونستید :) ؟
پاسخ:
شما لطف داری :)
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۰ سپیده مشهدی
شما لطف داری عزیزم...ممنون از محبتت
باید چند تا بخرم واسه خودم و خواهر...خیلی قشنگ و کاربردی هستن

پی نوشت: کاربردی یه اصطلاح جامعه شناسی:))))))
پاسخ:
عزیزی:)
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۵ سپیده مشهدی
من قبلا گفتم...بازم تکرار میکنم که خیلی این پست ها تو دوس دارم....
بابا حانوم جامعه شناس....شما که نیازی به خوندن کتاب ندارین....
ریحان جان این ظرف رو از سجاد خریدی؟

پاسخ:
شما لطف داری عزیزم
نه عزیزم از پروما خریدم.اگه دوست داشتی این ظرف مال شما باشه من چند تا از اینا دارم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">