ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

امشب برای دومین بار دوستی از دنیای مجازی وارد دنیای حقیقی ام شد.
ساعت 18:10 دختری با چهره آرام دورتادور کافی شاپ را با نگاه پرسشگر نگاه میکرد و تا دستم را بلند کردم با لبخند به سمت میز آمد.دختری بسیار خونگرم که از چشمانش تعجب می بارید و حدس زدم تصویری که در دنیای مجازی از من ساخته شبیه خود حقیقی ام نبوده .منتظر دختر قدبلند لاغر اندام جدی و متفکری بود اما دختر ریز نقشی را دید که یک ریز می خندید.من در دنیای واقعی اصلا جدی نیستم:))))
سپیده جان دختری آرام  خنده رو بسیار خوش صحبت و دوست داشتنی که تاکید کرد بگویم بینی اش مشکلی نداشته و فقط دو تا کوک لازم دارد که بنده شخصا اعلام میکنم اصلا همان دو کوک را لازم ندارد و به صورتش می آید.از بحث بینی که بگذریم موهای خیلی قشنگی داشت یاد راپونزل افتادم.
رفتارش تداعی کننده مردم اسپانیا بود راحت روان بی دغدغه و پرشور


کافی شاپ فنجون-خرداد 94

رویا

نظرات  (۷)

من الان اومدم اینجا دیدم عنوان پستت چی بوده :| 

چه جالب بود !!! ندیده بودم و خیلی بامزه بود انتخاب اسمت بانو ریحون:)
پاسخ:
ریحون آیا؟!:))
اوه مشهدی های عزیزم !!! مشهدی های خیلی عزیزم با هم دیدار داشتن ... 
من مطمینم بینی سپیده جان نیازی به عمل و کوکچه هم نداره حتی ... 
سپیده زیباییت به طبیعی بودنته لطفاااا عمل نکن !!! :|
بانو ... من شما رو یک دختر ریز نقش و محکم تصور کردم همیشه و البته با پوشش چادر ! 
سپیده رو هم خیلی سختمه تصور کنم حقیقتا :))
پاسخ:
کلا تصور سپیده سخته:))
موهااااااااااش کووو الان سپیده میاد ی چی میگه بهم
پاسخ:
:))

چه دوستی راحت و خوش مزه ای

+من بیشتر یاد فیلمای فرانسوی افتادم!
پاسخ:
دقیقا دوستی راحت و خوشمزه
این دوربین تون long shot نداشت ؟! ما که فقط آب میوه دیدیم !!!
.
.
.
.
شاد باشین، همیشه. چه خوبه که دوستی ها مجازی به دوستی های حقیقی تبدیل میشه
پاسخ:
:))
عمو عکس از سیمای سپیده جان هم در دسترسِ اما ازش اجازه نگرفتم که اینجا بذارم
برای من تبدیل دوستی های مجازی به حقیقی همیشه خاطر خوبی بوده
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۷ سپیده مشهدی
دوباره دروددددددددد دو صد تا سیصدتا  درورد
اول شرمنده واسه تاخیر 10 دقیقه ای که داشتم عزیزم...
دوم رویا جان در عین حال که مهربون و خوش خنده بودین...خیلی پخته و سنجیده صحبت کردین...مخصوصا در مسیر بازگشت
سوم من فک میکنم رفتار اسپانیام بر میگرده به خوردن سفارش شما:))))))))))))))
چهارم اولین نفر هستی که میگی موهام شبیه راپونزل...چون بیشتر میگن شبیه Brave...
پنجم بیا یه ماچ آبدارت بکنم...ماچ ماچ
پاسخ:
نورررررررررررررررررررر به شما ترگل خانم
10 دقیقه که چیزی نیست مورد داشتیم 45 دقیقه تاخیر داشته:))
سپیده نگو پخته یاد تخمین سن مجازیت میفتم.من 30 سالمه سپیده؟!نه واقعا به من میخوره آخه؟!چرا عایا با احساسات جوون مردم بازی می کنید؟! هفته پیش میخواستم مبلغ زیادی پول از حسابم برداشت کنم کارت ملی نداشتم طرف میگفت با ولی که حساب رو باز کرده بیاید:))
موهات واقعا قشنگ بود:*
بوس بوس بسکت بسکت
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۴ سپیده مشهدی
درودددددددددددددد
به رویای عزیز
من با اجازه چند بار این پست رو بخورم و بچشمم....بعد یه عالمه نظر میزارم:)
پاسخ:
سلام به شما
راحت باش عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">