ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

سپیده جونم

مهسا

فاطمه

مهسا

تهمینه و وجیهه

فرشته و سحر

و در آخر پری مهربون که بهش نگفتم تولدمه ولی دست خالی نیومده بود.نیدونم چرا:))
رویا

نظرات  (۶)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ سپیده مشهدی
رویا جان
کامنت بورس من نرسیده یا شما خصوصیش کردی عزیزم؟
پاسخ:
خصوصیش کردم عزیز دل

من آدرس می خوااااام ! سپیده کجایی بیا آدرس خودتو به من بده اقلا کارت دارم :دی
پاسخ:
من که میدونم آدرس میخوای که بیای سرظهر زنگ بزنی و فرار کنی.راستشو بگو:))

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۲ سپیده مشهدی
دروددددددددددددددد به رویاااااااااااااااااا
من الان اومدم وبلاگتتتتتتتتتتتتتتتتتت وایییییییییییییییییییییییی
بازم تولدت مبارککککککککککک

وای رویاااااااااااا...چقد تابلو نقاشی شبیه خودت

کار فرشته بود یا سحر؟سفارش هم قبول میکنن؟
پاسخ:
مرررررررررررررررررررررررررررسی دوست خوش رقص و خندونم.
آره خدایی شبیه. الان من خوبم آقای مجری؟(با صدای فامیل دور):))
مشترک باهم بیرون سفارش دادند
من به عنوان یک عدد دوست خیلی دور می تونم آدرسی چیزی داشته باشم برای عرض تبریک :دی ؟ 


تولدت مبااااارکککککککک! 
چقدر خردادی ها دوس داشتنی هستن راسی راسی ها... و من تا امسال اینو نمی دونستم!
پاسخ:
ممنون گلم نظر لطفته :*
عععع چقد دلم میخواست منم بودم :)) 

با کلی ارزوهای خوب خوب واسه تو دوست خوبم و ببخش که کادوت رو پست نکردم 
پاسخ:
عزیزززززززززززم دیشب کلی یادت کردم.اگه بودی که معرکه میشد.
این حرفو نزن دوستم تو خودت یکی از بزرگترین کادوهای خدا هستی
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ یک مردِ جدّی
واقعا خوش به حالت...

+مبارک باشه :-)
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">