ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

میگن روزه بی نماز عین اشکنه بی پیاز

حالا بعضیا روزه می گیرند عین وِر وِر جادو غیبت می کنند و تهمت می زنند .این آدما مصداق چی هستند دقیقا؟!

سنجاق قفلی:املا درست اشکنه رو گوگل کردم.فکر کن:))) - بعضی روزا به جای نیت روزه نیت رژیم کنیم  خدا راضی تر به شعور خودمونم احترام گذاشتیم.والا 

رویا

نظرات  (۸)

مصداق طبل تو خالی.
پاسخ:
گاهی بدتر
۱۴ تیر ۹۴ ، ۰۱:۴۵ سپیده مشهدی
همشهریییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
گرمههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
وحشتناکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من اشکنه زیاد دوست ندارم. واسه من مثل آبگوشت بی پیازه.
من چند روز پیش مسافرت بودم و روزه نبودم. سر افطار دعا میکردم, بچه ها مسخره میکردن تو دیگه فاز روزه نگیر,
بهشون میگفتم روزه دار واقعی منم, شما فقط غذا نمیخورین! :-)
یعنی عرفان, در این حد :-)
پاسخ:
هر گرسنه ای روزه دار نیست اما هر روزه داری گرسنه است طبق این استدلال ادعای شما رد میشود .از این استدل ها نظام پزشکی آوردم:))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۲ اقای روانی
یاد خوم افتادک که هر کلمه ای رو نمی دونم گوگل می کنم اول :)
پاسخ:
من اولین بارم بود.
نه آقا شوخی کردم چندبار اینکار رو کردم.البته چندبارش یکم زیاد بوده:))))))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ سپیده مشهدی
رویااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
من چفد پست نخوندم
برم بخونم بر میگردم

یکی از دوستای بابام...میگفت: حاج عاقا...تا حالا اشکنه کشک خوردی...با تخم مرغ...گردو....بادمجون ...سبزی تازه...نون محلی؟....انقدرررررررررررررررررررررررر خوشمزه است
بابام گفت: شما خوردی؟
گفت: من نخوردم ولی باجناقم خورده....خیلی تعریف کرده:)

پاسخ:
وای چقد خندیدم با خوندن این کامنتت:)))))))))))))
سپیده راست میگفته خیلی خوشمزه ست.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۶ یک مردِ جدّی
والا!
پاسخ:
به مولا
خیلی ها به زبون میارن که هدفشون لاغر شدنه. درواقع چون اراده ی رژیم ندارن و باید حتما زور بالا سرشون باشه روزه می گیرن
پاسخ:
باز خدا پدرشون رو بیامرزه که شهامت دارند و راستشو میگن
بعضیا هم هستن لچک رو سرشون چسبیده ، قرآن از دستشون نمیفته خیلی با دین و ایمونن و به خیالشون این دنیا رو ک نداشتن اون دنیاشون رو سفت و سخت چسبیدن ولی به راحتی یه آب خوردن دل میشکنن بیخود و بی جهت 
پاسخ:
حالا خودشون به جهنم با این رفتارا کاری کردند که ملت روشون نمیشه بگن مذهبی هستیم.گند زدند به هر چی دین داریِ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">