ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

-حالا که موعد رسمی شدن قرارداد رسیده بیمارستان دبه کرده و میلغ دستمزد با ذهنیت و قاعده کار خیلی فاصله داره. از دو تا بیمارستان دیگه که در این مدت برای کار  تماس گرفتند سوال میکنم مبلغ پرداختی اونها خیلی بیشتر ِ.لعنتیا .این یک تجربه شد که دیگه دوره آزمایشی طولانی رو قبول نکنم و قبل از هر چیز حتما متن کتبی قرارداد رو درخواست کنم.شاید مجبور شم بیمارستانمو عوض کنم ولی مکانیت اینجا رو دوست دارم دقیقا مرکز شهر و بین شلوغی و جریان زندگیه.


- خواستگار محترم از چین برگشته و بعد از کلی عذرخواهی میگه 20 روزِ باید بره و در این بیست روز احتمالا یکی دو بار بتونیم حرف بزنیم.علت رو که جویا میشم میگه مدیریت کارهای عروسی برادر بزرگترم به عهده منه.از نقش پدر و مادر و برادر بزرگ تر سوال میکنم که معلوم میشه سرسفید خانواده س و خیلی از مسائل بر دوش ایشون.خیلی شیک گفتم نه اونم میگه مگه مسئولیت پذیری بدِ؟گفتم مسئولیت یک خانواده بد نیست اما آدمی که مسئول 3-4 تا خانواده س به درد من نمیخوره.نمی خوام که عروس خاندان ناصرالدین شاه بشم.والا


- همکلاسی سابق چشم رنگی الان همکار اینجانب محسوب میشه به طرز ناشیانه ای در کارها کمکم میکنه و هوامو داره علاوه بر اینکه اگه اخم و تخم نکنم حرف درست میشه دوست دخترشم به چشم شمر ذی الجوشن به من نگاه میکنه.اینو کجای دلم بذارم؟! 

آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی.

- واسه انجام کار بزرگی که نقشش تو سرم بود بین دو راهی موندم و از اون بدتر اینکه متوجه شدم باید یه قدم خیلی بزرگ بردارم.یک قدم بزرگ رو خودم و غرورم


- شب های قدر اومده اما تو فازش نیستم.داره ماه رمضونم از دستم میره و من هیچی ازش نفهمیدم.استاپ پلیز.کمی آهسته تر رو


- دلم واسه باشگاه تنگ شده اما فعلا با تشنگی اگه بتونم زنده تا سرکار برم و برگردم جای شکرش باقیه

رویا

نظرات  (۳)

سلام ریحان جون. عروس ناصرالدین شاه :)) منم این مدلی دوس ندارم. آدم زندگی خودش رو از دست میده چون همش باید نگران بقیه بود. محیط کار، فامیل،دوست و آشنا .. یعنی همه منتظرن یه قدم برداری تا سریع بزارنت زیر ذره بین هاشون.
پاسخ:
والا .می بینی تو رو خدا خواهر:))
خوبه که یک مرد به خانواده اول و پدر و مادرش کمک کنه اما قرار نیست مسئول اصلی رتق و فتق امور زندگی اونا باشه.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۹ یک مردِ جدّی
یه کوچولو استراحت کن!
پاسخ:
من که دائم الاستراحتم :))
ای عروس ناصرالدین شاه :))))))) 


پاسخ:
فاجعه رو تصور کن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">