ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

- من الان هر چی دقت میکنم هیچ دوست حقیقی یا مجازی ندارم که طراحی وب سایت و قالب وبلاگ بلد باشه .من دلم قالب جدید میخواد خب:((((

- انقد مترون بیمارستان به من برای رنگ مانتو تذکر داد تا مجبور شدم مانتو مشکی بگیرم.اصلا مسئله حجاب مهم نبود چون حجابم کامله ولی رنگ روشن و ملایم مکروه انگار.حالا پشیمونم و دلم میخواد مانتومو نقاشی کنم ولی نمیدونم چه طرحی بزنم که باز دوباره رو من کلید نکنه.

- دیروز پا عمه زاده جان رو پلاتین گذاشتند و عمه با شیون و زاری زنگ زده که پاشو بیا.خداروشکر چند تا از همکلاسی هامو تو بیمارستان مذکور پیدا کردم و به اتاق عمل راه یافتم.از کمر بی حس بود و از اول تا آخر عمل کنارش نشستم و حرف زدیم .کاشف به عمل اومد دعوا کرده و چند تا جراحت چاقو هم رو پاش بود که سعی میکنه ماست مالی کنه :ا اصلا درکش نمی کنم این ماست مالی داره آیا؟! مرد ممکنه دعوای فیزیکی داشته باشه نمیتونی وقتی یکی زد تو گوشت بگی :"ببخشید من آقای مهندس هستم شما خیلی بی تربیتی." خب تو هم باید بزنی دیگه.والا 

- یه فاز منفی وجود داره.تمام اتاقم مثل دسته گل برق میزنه (از من بعید واقعا) هیچ لباس اضافی تو کمد و کشوها نیست لباسا و لاک و مدل بستن موهامو تغییر دادم اما همچنان این فاز پابرجاست. کاش می تونستم موهامو بنفش کنم. یادمه اولین بار که ابروهامو خوشکلازیسیون کردم مامان چند روز سرسنگین بود اما انقد بازخورد مثبت و wooooww چه تغییر کردی از اطرافیان داشتم که رفتار مامان واسم مهم نبود. حالا برم موهامو بنفش کنم ؟میگن به بچه که رو بدی فلذا فوقع ما وقع میشه :)))
رویا

نظرات  (۷)

یادم باشه به بچم رو ندم چون از بنفش خوشم نمیاد یا لااقل یه جور رو بدم رنگ مورد علاقه منو بزنه 
فعلا که خودم بچم هنوز
پاسخ:
رنگ موردعلاقه شما رو روموهاش بزنه.با تشکر :ا
من عاشق رنگ بنفشم. به بنفش کردن موهام فکر کردم ما ابرو نه!! ایول انداختیش تو کله ام :))
راستی قالب وبت که خوبه. بنفشه ;)
پاسخ:
ابرو فقط مشکی.رنگ کردن ابرو رو دوست ندارم یه جوریه
اگه اجازه رنگ کردن داری رنگ ژله ای آلبورا آبی رو بگیر یه بنفش خوشگلی میده که نگو.
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۲ یک مردِ جدّی
باشه
بهم زمان بدید....
پاسخ:
بسکت بسکت مرسی 
من یه عالمه منتظرم.هوراااااا
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۵ یک مردِ جدّی
متوجه شدم
عکسی رو که میخواید بالای صفحه باشه برام بفرستید
پاسخ:
به سلیقه شما البته فانتزی و دخترونه.میخوام ببینم سلیقه تون چطوریه:)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ یک مردِ جدّی
تقریبا فهمیدم چی میخواید
اما
منتظرم میمونم نشونم بدید که کاملا متوجه بشم
پاسخ:
نمونه شو گذاشتم ببینید :)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۶ یک مردِ جدّی
یه کم بلدم!
اگه چیز سختی نخواید!
پاسخ:
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من.کاش زودتر میگفتم.
یه چیز ساده و خلوت میخوام یعنی سفید خالص گوشه سمت راست یا بالای صفحه یه عکس فانتزی کوچولو داشته باشه (یک طرح مینیمال و شیک و خلوت)
بذارید بگردم شبیه شو پیدا کنم نشونتون بدم که ذهنیتمو متوجه بشید.
واااااااااااااااااااااااااااای آخ جون (آیکون شادابی کردن) مرسی مرسی مرررررررررررررررررررررررسی
زودی طرحمو نشونتون میدم
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۲ یک مردِ جدّی
چطور قالبی دوست داری؟
پاسخ:
بلدید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">