ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

یادم نیست چندسال پیش تصمیم گرفتم 5 کیلو چاق شم.اول خودم شروع به خوردن کردم بعد متخصص تغذیه راهنماییم کرد اما هیچ کدوم فایده نداشت حتی بخور و بخواب و مسافرت های عالی گرمی به من اضافه نمی کرد تا اینکه یه روز دکتر مستقیم گفت:خانم خودتو خسته نکن شما جز معدود آدمایی هستی که بدنشون به تغییرات مقاومه یعنی شما هر چه قدر تلاش کنی و شرایط محیطی رو تغییر بدی بازم بدنت از درون جوری متابولیسم رو بالا پایین میکنه که وزنت تکون نخوره.معمولا این جور بدنا مقاومت خیلی بالایی دارند و از عهده سخت ترین کارها برمیان اما یه جور رخوت و تنبلی دائمی همراشونه و صدالبته خانواده ای که دغدغه چاقی دارند دائما تکرار می کردند که من موجودی سرخوش و بی دغدغه ام که آب و نونش کمه و افتاده دنبال 5 کیلو چاقی که حتی تفاوت زیادی رو در ظاهر ایجاد نمیکنه.این شد که من ماجرا رو فراموش کردم و بی خیال شدم.


5ماه پیش خیلی غیرمنتظره تصمیم گرفتم یکبار برای همیشه این موضوع رو حل کنم چون خواست قلبی خودم اینطور بود .بخاطر همین کلی گشتم و یک متخصص فیزیولوژی ورزشی پیدا کردم و زیر نظرش ورزش و تغذیه اصولی داشتم.بماند که چند ماه سخت ترین ورزش ها رو انجام دادم درد کشیدم و جونم دراومد (به جز ماه رمضان) اما
بالاخره طلسم شکسته شد و بعد از یازددددددددددددددددددددددددده سال ترازو عدد دیگه ای رو نشون داد و من خیلی خوشحالم.میدونید چند شب پیش حمید فرخ نژاد تو برنامه خندوانه گفت:"نمیشه نداریم"
 راست میگه همیشه یه راهی واسه تبدیل شدن نمیشه ها به میشه هست ...


رویا

نظرات  (۸)

۰۳ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۹ سپیده مشهدی
ای جونم به رویا 
من مثل شما نیستم ولی وزنم بین 52 (کمترین وزن) و 57 (بیشترین وزن) متغییره.
منم تصمیم دارم برم جیم واسه خوش تیپ شدن

من چرا فک میکردم قبلا رژیم می گرفتی و الان وزنت ثابت شده؟
پاسخ:
نمیدونم خودت بگو چرا همچین فکری میکردی:))
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۶ اقای روانی
من ده کیلو زیاد دارمممم
پاسخ:
پس رژیم لازمی
نه وزنم ایده آل نیست. ۱۵ کیلو کمه!
پاسخ:
منم ورزنم معمولا ثابته، مگه اینکه مثل الان چندماهی باشه که تحرکم خیلی کم شده یکی دو کیلویی از وزن عادیم بیشتر شدم. 
خیلی خوبه آدم بتونه بدون نگرانی از اضافه زن هرچی دوس داره بخوره، مخصوصا نون خامه ای ;)
پاسخ:
نمیشه لذت خوردن بدون محدودیت رو انکار کرد خخخ
من شما رو یه دختر کاملا خوش هیکل رو به تپل فرض می کردم همیشه ... 

+ تبریک واسه تغییر عدد رو ترازو :) 
پاسخ:
خیلی ممنون شما لطف داری عزیزم:)
منم اینطوریم.
ده سال یه وزن رو دارم...
تو خوردن نون خامه ای هم باهات مسابقه میدم.
پاسخ:
اگه وزن ایده آلتون رو دارید که خوبه.
بابا چاق نشدن موهبته الهیهههههه خبر نداری به غورعان
پاسخ:
وقتی بخوای چاق شی چاق نشدن مصیبته
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۳ یک مردِ جدّی
:-)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">