ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

 خیلی وقته به این نتیجه رسیدم آدم حتی وقتی فکر میکنه الان از شدت خستگی زمین میخوره و بیهوش میشه بازم میتونه ادامه بده حتی شاید ساعت ها.

معمولا هیچ کس از آدمی که ساعت 6 صبح از خونه میره بیرون و ساعت 8 شب برمیگرده انتظار خاصی نداره چه برسه به خود اون آدم که با تمام وجود خستگی سلول هاشو حس میکنه اما من راضیم درواقع این سبک زندگی منه و حالا حالاها تغییری نمی کنه پس باید بتونم خودمو باهش تطبیق بدم و کارامو مدیریت کنم.راستش اولا یکم با خودم غرغر میکردم اما جرئت نداشتم با صدای بلند اعلام کنم چون اطرافیانم شروع به سرزنشم می کردند که خودت انتخاب کردی.دیگه انقد ادای آدما پرانرژی و راضی رو درآوردم که کم کم اوضاع براه شد و عادت کردم.یه شب نشستم کارایی که بخاطر کمبود وقت میس میشد رو نوشتم و سعی کردم واسشون راه حل پیدا کنم که به مرور زمان پیدا شد.یکی از این کارا رسیدگی به ظاهرم بود.روزای تعطیل و آفم که وقت کافی داشتم خوب بود اما بقیه روزا ترجیح میدادم به محض رسیدن به خونه شیرجه بزنم تو تختم تا اینکه بالاخره خودمو ملزم کردم هر شب لیست پایین رو تیک بزنم و حالا این تیک ها تبدیل به عادت شده و دیگه نیازی به تیک زدن ندارم.



میدونید هر چی بیشتر به خستگی رو بدیم بیشتر از سرو کوله مون بالا میره.کلا موجودیتِ سیریش و آویزونی داره.محلش نذارید و بدونید همیشه وقت دارید.واحد زمان برای همه یکسان نیست.یک دقیقه برای یکی یک ساعته برای یکی یک ثانیه.این ماییم که تعیین می کنیم هر شبانه روز چقدر طول بکشه.

رویا

نظرات  (۶)

منم عاشق تیک زدن و برنامه ریزیم برای همین معمولا به همه کارام می رسم. خوشحالم که برای خودت وقت می ذاری.
پاسخ:
کلا این تیک زدنه خیلی حس خوبی داره
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۳ یک مردِ جدّی
برنامه داشتن خیلی خوبه
اما من اغلب اوقات برنامه ندارم!
فقط کار میکنم که تموم بشه
بعد تازه میرسم به خودم
گاهی 24 ساعت تمام نمیخوابم!
پاسخ:
این جوری خوبه چون بالاخره کاراتون انجام میشه ولی استرس زیادی به آدم وارد میشه.
سلام
خیلی خیلی خوشحالم که دوباره پیداتون کردم نمیدونید چقدر ازتون یاد گرفتم ریحان بانو جان 
انشالله که همیشه برقرار باشید دوست عزیز
پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون از دعای زیبات
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ رها مشق سکوت
باهات کاملا موافقم
ما خودمونیم که تعیین میکنیم روزامون چطور بگذره، زمان چقدر طولانی باشه یا چقدر سریع بگذره

پاسخ:
:)
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۸ هولدن کالفیلد
دومی از راست چیه؟ :|
پاسخ:
شکل کبد که یادآوری میکنه پودر خنک کننده کبد رو بخورم که هزار و یک فایده داره
اصلا از خستگی بیهوش شدن و با این فکر بسر روی بالشت گذاشتن که چقدر امروز کار مفید کردم لذتی وصف نشدنیه.
راستی چه طوری فرصت وبلاگ نویسی پیدا می کنی؟
پاسخ:
ساعت 8 تا 2 شب وقتم آزاد دیگه.مطالعه میکنم وبلاگ میخونم و می نویسم خیاطی و آشپزی میکنم.کلا به علایقم میرسم و کیفور میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">