ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

چند هفته پیش
نشسته دردودل میکنه و منم بدون نگاه کردن بهش چایی میخورم.هر ده دقیقه میگم:"دوستت نداره"
آخر عصبانی میشه و داد میزنه :اصلا گوش میدی چی میگم؟
- پس از کجا فهمیدم دوستت نداره؟
- من دارم از محاسنش میگم تو میگی دوستم نداره!!
- من کاری به خاطرات پفکی و آبکی ندارم.داد میزنه دوستت نداره خودتو علاف نکن
1) پسرا برخلاف دخترا روز به روز فارغ تر میشن نه عاشق تر پس رابطه ای که با تمایل پسر شروع میشه ریسک داره چه برسه به اینکه با تمایل تو شروع شده
2) پسرا احساس مالکیت دارند.اصطلاح "مال من" خیلی واسشون آشناست پس اگه تو رو واقعا دوست داشته باشه دلش میخواد مالکت باشه و الان بعد 6 ماه باید پیشنهاد ازدواج میداد نه اینکه بگه الان زوده
3) پسر مذهبیه ولی دوست دختر داره.بترس از این جور آدما

امروز 
اومدم لباس عوض کنم می بینم تو رختکن نشسته و با خوندن صفحه گوشیش اشک می ریزه.
- جدا شدیم
- معلومه
- دارم دق میکنم
- خاک بر سرت جدا
سنجاق قفلی:چسب زخمو باید محکم بکنی وگرنه دردت میاد همون اول رابطه دیدید آرامش ندارید یا زنگ خطر الارم میده دکمه "خوش گذشت" رو بزنید.
رویا

نظرات  (۱۶)

بنظرم دریافت پیشنهاد ازدواج از دوست پسر یک رشته کاملا تخصصیه که باید یک دختر به اندازه محمد جواد ظریف سیاست داشته باشه و به اندازه ایوب پیامبر صبر و باز بنظرم صرف یه همچین سرمایه ای باید بر روی شخصی باشه که بیارزه .
اون قسمت " پسر مذهبیه ولی دوست دختر داره.بترس از این جور آدما " عالی بود . 
فکر میکنم از 99 درصد آدمای مذهبی باید ترسید.
پاسخ:
باق قسمت اول نظرت مخالفم.

از 99/9 درصدشون باید ترسید و حذر کرد.
شاید واقعااا شرایطش رو نداشته که ازدواج کنه بعد 6ماه...حتی پیشنهاد بده...... 

 
+ من یه کم مذهبیم . یعنی بترسن ازم :( ؟اگه رابطه ای با کسی داشتم :( .......؟ البته هنوز ندارم!!
پاسخ:
کسیکه شرایط نداره نمیاد با یه دختر تریپ ازدواج دوست شه.


۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۳ هولدن کالفیلد
من برای بار چهارم اعلام میکنم، گفتم صحبتهای شما فکت نیست، عرض نکردم چرند یا غلطه! اینها دقیقا قضاوتهای شخصیه و همون مصرف شخصی داره! شما عمومی بیانش کردین، من هم عمومی ایرادش رو گفتم! :دی
پاسخ:
:)
هیچ وقت دخترایی که بی عقل و منطق و با احساسات کور توی یک رابطه میرن و می مونن رو درک نکردم و نمی کنم. امیدوارم درس گرفته باشه و دیگه تکرار نکنه همچین روابطی رو.
پاسخ:
ولی من درکشون می کنم:)
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۲۴ حسن صنوبری
جداً
اون دکمه ریجکته...
پاسخ:
مهم عملکردشه نه اسمش
پستت حرف نداشت!
عالی بود
اعلان موافقت و لایک و از این صوبتا!
پاسخ:
از این صوبتا:))
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۶ محدثه عارفی
هوومم! منم با این پستت موافقم. به دردمم خورد تازه. :)
پاسخ:
خداروشکر:)
آره.....منم دکمه خوش گذشتو زدم :))
خیلی تجربه خوبی بود :)))
پاسخ:
آفرین
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۵:۳۴ آناهیتا طـــ
خب اگه سن شون کم باشه یا استقلال مالی نداشته باشه یا دلایل اینطوری, باز یه جور قابل اعماض ه, اونم تازه تحت یه شرایطی.
اما شیش ماه واقعا زمان خوبیه برای اینکه آدم راجب خواستن یه نفر با خودش کنار بیاد..

یه بنده خدایی رو میشناختم که اونا هم مذهبی بودن, دو سااال با یه دختری دوست بود و در آخر هم رفت با دختر خاله ش ازدواج کرد...
خب آدم باید اینم در نظر بگیره که وقتی از پس خانواده ش بر نمیاد بیخود وقت دختر مردم رو تلف نکنه و احساساتش رو ب بازی نگیره..
پاسخ:
اصلا نباید طرف پسری بری که شامل  "اگر"های بالا باشه .

وقتی دختر خودش دلش به حال زمان و سرمایه عاطفیش نمی سوزه چرا باید دیگران دلسوزی کنند!
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۵۴ یک مردِ جدّی
پسر مذهبیه ولی دوست دختر داره.بترس از این جور آدما

+واقعا باید ترسید!
دیدم که میگم.
پاسخ:
منم خیلی دیدم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۴ هولدن کالفیلد
من کل کل نمیکنم، عرض کردم صحبت هایی که به عنوان فکت بیان کردید اصولا فکت نیست و به هیچ عنوان قابل استناد نیست، به عنوان مثال مورد اولی که بیان کردید، هیچ کجای هیچ یک از علوم مرتبط به خودش تایید نشده، مورد دو رو بعضی پژوهشها به خصوص در حیطه روانشناسی تکاملی بهش اشاره هایی پر رنگ و کم رنگ داشتن، مورد سوم از بس تک بعدی و خلاف واقع هست که اصلا جای بحث نداره، صرفا یه برداشت شخصیه! شما پزشکی، من هم روانشناسم! در این موارد یا حرف نمیزنم، یا در جایگاه "متخصص" حرف میزنم، نظرشخصی نمیدم.
روش تحقیق چند شدین؟
پاسخ:
روش تحقیق رو هم 20 شدم اونم در کلاسی که 9 نفر قبول شدند.یه همچین دانشجوی پرتلاشی بودم:))

یه جراحی داشتیم کاملا کلاسیک عمل میکرد بارها بهش می گفتند استفاده از این نخ خیلی کم عارضه تره اما همیشه میگفت تا چیزی رو بارها تحقیق نکنند تبدیل به مقاله نشه و بعد در رفرنس نیاد من اجرا نمی کنم یعنی صرفا به علم و تخصص اعتقاد داشت نه تجربه.
خوبه آدم در حوزه که تخصص نداره حرف نزنه اما از طرفی خوب نیست که به داده ها دیداری و شنیداری و تجربه زندگیش اعتماد نکنه و حرفی راجع بهشون نزنه
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۲ هولدن کالفیلد
من خوشبختانه یا متاسفانه دکتر نیستم، تحصیلاتم هم اونقدری نیست مورد خطاب لفظ دکتر قرار بگیرم، خوشم هم نمیاد ازش! :دی
همون داده های آماری و غیره، همینها میشه تجربیات شخصی دیگه، داده های آماری و پژوهشی میشن original article! :دی
گرچه عرض هم کردم، صرفا خواستم بگم این صحبتها لزوما درست (و همچنین لزوما غلط) نیست! وزن کامنتم روی نیمه دومش بود! :دی
پاسخ:
الان نصف شبه حوصله کل کل ندارم وگرنه میگفتم داده آماری چیه.من آمارمو تو دانشگاه 20 شدم .20:)))
در مورد دلداری هم ادبیاتم اینجوریه و معمولا در مواقع غم کارآمدِ چون بیشتر باعث خنده اطرافیان میشه تا دلداری های دخترونه.
چون شما هم بر این طریقتی آفرین 

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۲ هولدن کالفیلد
البته استدلالهای شما که تجربی بوده لزوماً درست یا غلط نیست! ولکن در مورد اون دلداری عمیقی که آخر پست به دوست یا همکارتون دادین، جدا شوکه شدم، تو کلاس کاری خودم بود! :)) ممنون که زنده نگه میدارید این روش رو! :))
پاسخ:
استدلالم بر اساس آزمون و خطا نبوده بر اساس داده ها آماری فراوان اطرافیانم و مشاهده دقیق بوده دکتر.علم منو دست کم نگیر
دلداری نداره البته چون وقتی به یک نفر میگن این میوه خربزه ست و میگه تو نمی فهمی حالا باید پای لرزش بشینه و عملی بفهمه خربزه بوده ولی در حد یک جمله ایرادی نداشت:))
من مرد هستم، 
رک و راست، مردی که خواستگاری و ازدواج و یا به قول تو (تصاحب) رو به هر بهونه اى عقب بندازه،، بهترین کار واسه دختر انتخاب گزینه "خوش گذشت" ه !
پاسخ:
بیا شاهد از غیب رسید
حیف که دوستام به حرف من گوش نمیدن و فکر می کنند زیادی یک کلام و منطقیم.

۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ سپیده مشهدی
تجربه داشتم:(
پاسخ:
عب نداره مهم اینکه تکرارش نکنی ترگل خانوم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">