ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

از هر پسری واسه ازدواج خوشم میاد بهم پیشنهاد دوستی میده از هر پسری واسه دوستی خوشم میاد بهم پیشنهاد ازدواج میده.اون گزینه ای هم که آدم کم کم دلش واسه یکی میلرزه  احساس تعلق خاطر پیدا میکنه و تصمیم می گیره کنارش بمونه واسه من غیرفعال شده انگاری


جراح شعارده:  برو دنبال علاقت نه پول .من هنوز که هنوزِ دنبال پول نیستم.
من : پس تو بیمارستان خصوصی چیکار میکنید؟!


با کوچیک و بزرگ بگو و بخند داره.همه جور شوخی میکنه اونوقت دست گذاشته رو دختری که به زور سلام میکنه بس که ساکته و میگه :دختر باید آروم و سنگین باشه.
من : آدم میتونه از طرف مقابلش چیزی رو بخواد که خودش داشته باشه.مگه شما آروم و ساکت و نجیبی؟!


یه روز مواظب باش این ناراحت نشه یه روز اون ابرو کج نکنه .برووووووووووووو بابا به جهنم .یه دونه ارباب داشته باش یا خدا یا پول یا هر چیز دیگه ای.دکمه خشنود کن دیگران رو غیرفعال کردم و خلاص.راحت زندگیمو میکنم 


رفتم مکمل بگیرم این شهر نمایندگی نداره کتاب میخوام کتابفروشی ها اینجا نداره میخوام برم میکرونیدلینگ متخصص خوب نداریم .شهر نیست که بیابونه والا


چه جوری ملت نمره IELTS شون از 4 میرسه به 8.واسه من که هر دفعه کم تر از دفعه قبل میشه.جدا چه منابعی رو میخونند ....
رویا

نظرات  (۷)

۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ سپیده مشهدی
- :))))))))))))))))))))))))))))))))))

- من دنبال پولم هنوز

- عاقای من باید سنگین باشه و نقطه مقابل خودم:)))))))))اصلا چه معنی داره مرد جلف باشه

-ارباب خودم ساملی بلیکم..ارباب خودمبز بز قندی

-حالا مکمل و کتاب و میکرونیدلینگ رو میشه یه کار کرد....یه پسر خوب نداره این خراب شده:))))

-من منابع میخوام
پاسخ:
همه دنبال پولند فقط کتمان می کنند

پسر خوب میخوام چیکار وقتی حداقل زندگی رو نداره

گیرآوردم واست ایمیل میکنم
پست به فکر فرو بری بود. راستی برای ایلتس هم باید بخونی هم مدام نمونه سوال بزنی. اگه بتونی کلاس هم بری می تونه بهت کمک کنه. مشهد کلاس راه پویندگان تو فلسطین 18 خوبه. من خودم معلم زبانم البته مشهد نیستم اما اگه کمکی ازم بر میاد بگو. همسرم دو ماه پیش امتحان داد و نمره ای می خواست رو آورد. خلاصه ما در خدمتیم.
پاسخ:
وای چه عالی.
نه اهل کلاس رفتنم نه وقتشو دارم اما اگه کتاب و فایل صوتی بهم معرفی کنی ممنون میشم
میکرونیدلینگ رو بلد نیستم اون یکی رو بپرس.
پاسخ:
از داداش گوگل کمک بگیرید
- اون جراح شعارده راس میگه،، شاید علاقه ش توی همون بیمارستان خصوصى کار میکنه :-) 
- تو زندگیه خودتو بکن، به وقتش، اونى که باید، خشنود میشه. اونی هم که بخواد به زور و ادا خشنود بشه، به درک
پاسخ:
والا .اصلا این جملات "به درک" و "به جهنم" یه آرامش خاصی به آدم میده انگار طنابای دور دستات باز میشه
همذات پنداری با پاراگراف اول !
پاسخ:
آخه شانسه ما داریم؟!:))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ یک مردِ جدّی
عجب پستی بود!
همه چیز داشت!
پاسخ:
آش شله قلم کار
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۳۵ فاطیما کیان
کاره خوبو تو کردی که اون دکمه ی خوشنود کن بقیه رو غیرفعال کردی
اعصاب راحت =زندگی ایده آل و خوب
پاسخ:
یعنی درصد پرخاش و تشنج اعصاب آدم از 90 به 10 میرسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">