ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

- فردا با من میای اتاق عمل؟

من: پول از کجا جور کردی؟

- نزول کردم

من: واقعا نوبری.برو مغزتو عمل کن نه فکت

- میای یا نه؟

من: پیش روانپزشکت آره ولی اتاق عمل نه


 سنجاق قفلی:یه همچین دوستایی دارم - واسش نگرانم چون این طرز فکر تا خیلی جاها پیش میره و خیلی چیزا رو نابود میکنه - اینکه یک نیروی درونی آدمو کنترل کنه فقط مال فیلما نیست طرز فکر بعضی از آدما اونا رو جوری کنترل میکنه که رفتارای بیرونی شون واسمون غیر قابل درک میشه

رویا

نظرات  (۸)

۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۳ سیـن بـانو ...
به این فرد باید کمک کرد .. توی زیبایی های ظاهری و فانی خودش غرق شده .. حتما پیش یه روانشناس ببرش البته اگه قبول کنه چون بیشتر این افراد ، قبول ندارن که بیمارن ..
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۶ سپیده مشهدی
بابای منم همینو گفت بهم
برو مغزتو عمل کن به جای دماغت...یادته؟:))))))))))))
پاسخ:
نه بابات دیگه خیلی خشن برخورد کرده .یک رینو ساده که این حرفا رو نداره :))
بیشتر براش متاسف شدم تا متعجب.
پاسخ:
جای تاسفم داره
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۱۶ هولدن کالفیلد
عذر میخوام، این دوستتون عمل زیبایی میخوان بکنن؟ و اینکه این عمل رو نیاز دارن؟
پاسخ:
بله عمل زیبایی محسوب میشه.
والا یک خرده فک پایینش جلوست.من خودم این جور فک رو نمی پسندم اما ارزش 21 میلیون تومان هزینه و مراقبت های بعدش رو نداره
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۸ آناهــیــ ـــتا
اینایی ک پول نزول می کنن اول ک می پرسی می خوای چجوری پس بدی می گن خدا بزرگه... اما بعد احتمالا به این نتیجه میرسن که مولفه های دیگه ای بغیر از بزرگی خدا هم لازمه ..
پاسخ:
نه خیلی وقتا میتونند پس بدن و مشکلی هم پیش نمیاد.زندگی واقعی شبیه سریال های سیروس مقدم نیست

چیزی که مهمه پس دادن پول نیست گرفتنشه.اینکه بتونی و بپذیری با خدا اعلان جنگ کنی 
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۸ یک مردِ جدّی
عجیباً غریباً !
پاسخ:
والا
پول؟؟؟ نزول؟؟؟ واسه عمل فک؟؟؟ یا ابولهول -_-
پاسخ:
می بینی تو رو خدا
یا بسم ا... !!! :-o
من دوست روانپزشک خوب زیاد دارم.
بیارش
پاسخ:
روانپزشک خوب زیاده کو گوش شنوا؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">