ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

این آهنگ منو یاد هیچکس نمیندازه
هیچ خاطره خاصی با این آهنگ ندارم
خواننده شو دوست ندارم 
با سلیقه روتین موسیقیم جور نیست

اما دوسش دارم و هیچ وقت برام تکراری نشد.

رویا

نظرات  (۹)

من با این آهنگ خاطره دارم :)
البته دوستمون "رها مشق سکوت" بهش اشاره کرد.
چ جالب .. ;D
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۰ سپیده مشهدی
من کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی با این اهنگ خاطره دارم
پاسخ:
:)
اینطور آهنگا هم حال میده ها،
منم دارم، نه خاطره اى، نه یادآورى اى، هیچى
ولى کلى حال میدن
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۳۴ فاطیما کیان
پس باید بهش گوش جان بدهیم :)
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۹ رها مشق سکوت
این آهنگ - البته با صدای هایده- منو یاد یکی از دوستام میندازه، خیلی زیاد
تنها دوستیه که تا این حد باهاش صمیمی بودم و درواقع عضوی از خانوااده ی هم شده بودیم، عاشق این آهنگ بود، حدود ده سال پیش که داشت از ایران میرفت، اون موقع ها تازه پیش دانشگاهی رو تموم کرده بودیم، همش این آهنگو گوش میداد، نوجوون بودیم دیگه، تو اوج احساسات، همدیگه رو بغل میکردیم و زار زار گریه میکردیم D:
البته هنوز از اون سالها نتونسته بیاد و با اینکه تقریبا هرروز از هم خبرداریم، ولی خیلی دلتنگش میش، مخصوصا وقتی این اهنگو میشنوم
پاسخ:
آخی انشالله زودتر برگرده ایران یا شما بری پیشش
چند روزیه این آهنگ رو زمزمه می کنم... 
وای خدا ... باورم نمیشه اینجا گذاشتیش! برم دانلودش کنم... :(
پاسخ:
:)
آدم نمیتونه احساس این آهنگ رو انکار کنه.
پاسخ:
بله
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۶ یک مردِ جدّی
جالبه

این آهنگ برای من هم تکراری نمیشه :-)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">